Klacht: onbeschoft behandeld

op 14 december 2016 over Angels Beauty and Hair Care in de categorie Beauty & Wellness

Ik had om 10.00 uur een afspraak. Angele en haar collega hadden beiden een klant dus ik moest even wachten. Snap ik! Na mij kwam een andere klant die uitgebreid advies kreeg van beide kapsters. Dus ik moest wachten. Ook dat snap ik. Echter in de 35 minuten dat ik moest wachten is er geen woord met mij gewisseld. Geen sorry of “ik loop wat uit” of ” ik kom zo bij je”. Ik zat er alsof ik lucht was. Ik heb Angele daar op aangesproken. Niet op het wachten zelf maar op het feit dat ze helemaal niets heeft gezegd in die 35 minuten. Vervolgens moet je met haar in discussie. Mijn horloge liep niet goed, ze was de tijd vergeten, als ik alleen geknipt had moeten worden dan was het anders geweest(?), dat mijn opmerking niets hielp, dat ik dan maar met haar collega een afspraak moest maken dan werd ik meteen geholpen. Ik gaf toen aan dat ze maar steeds in discussie ging en dat het er mij alleen om ging dat ze wat tegen me moest zeggen als ze zoveel uitliep. Weer een lijst van verdedigingen die ik heb onderbroken. Vervolgens heeft ze me de deur gewezen. Zelden zo’n klantonvriendelijke kapper meegemaakt die zo slecht met kritiek omgaat. Technisch gezien een geweldig goede kapper. In dat opzicht heel jammer dat ik en de rest van mijn gezin moeten omzien naar een andere kapper. Sociaal gezien heeft ze veel te leren maar ik betwijfel of dat nog gaat lukken want ook haar personeel haalt ze volledig onderuit waar klanten bij zijn.

Ik ben op zoek naar een kapper die naast de belangrijke vakinhoudelijkheid beschikt over inlevingsvermogen. Een band met een kapper is toch een intieme dus er moet vertrouwen zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door MJvanDijk