Klacht: [email protected]

op 18 maart 2020 over Pets Place in de categorie Dierenwinkels

Een dikke min voor Pets Place in Hilversum (seinhorst).

Ik, als vaste klant kocht vanmiddag bij Pets Place voor 45.00 euro aan honden en kattenvoer. Bovendien nam ik zakken kattenbakgrit mee. Normaal gesproken heb ik altijd een tasje bij me, maar deze x was ik dat vergeten.

Nadat ik gepint had werd ik me bewust van het feit dat ik geen tasje had. Ik vroeg de verkoopster om een tasje en zei vertelde mij dat het 5 eurocent was. Ik zei haar dat ik geen kleingeld bij me had en vroeg haar of ik mocht pinnen. Pinnen kon niet want dan zou haar kassa niet kloppen…. Toen stelde ik haar voor om de 5 eurocent later te brengen. Ook dat mocht niet.

Hierdoor moest ik een gedeelte van mn boodschappen achterlaten, om die later op te halen.

Zo zie je maar, in deze roerige tijd waar mensen voor elkaar klaarstaan en het beste van zichzelf laten zien, doet PETS PLACE in Hilversum (seinhorst) moeilijk over 5 eurocent.

Ik heb mevr. gezegd dat ze mij als vaste klant niet meer ziet. Ik bestel in het vervolg online. Ik, die de kleine ondernemer z’n omzet gunt, ga nu toch overstag.

Bedankt Pets Place voor de geweldige service.

Wanneer betr. aangesproken word op haar gedrag

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pets Place

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pets Place nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Any