Klacht: andre belfort horloge zo nep als maar kan

op 14 januari 2014 over Kendor van Noah in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In juni heb ik een horloge gekocht van andre belfort via groupon. Horloge was volgens hun 1400 waard en werd aangeboden voor rond de 400 euro. Na nadere inspectie kwam ik er achter dat ie hartstikke nep was. Kwam water in het horloge en uurwerk begon raar telopen ook kwam er roest in het horloge tevoor schijn. Dat lijkt mij niet te kunnen voor een horloge van 1400 euro. Ook zat er een echt heidscertificaat bij in de vorm van een pasje. Harstikke nep. Dit zijn gewoon mafia praktijken en oplichting.

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug !!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kendor van Noah

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kendor van Noah nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kendor van Noah in behandeling genomen

Bericht van Kendor van Noah

3 jaren geleden - Geachte mijnheer/mevrouw, Vervelend dat u een defect heeft aan uw horloge. Indien een horloge niet naar wens is, kunt u zich beroepen op een zichttermijn binnen 14 dagen, waarbij u uw aanschafbedrag retour ontvangt. Indien deze 14 dagen voorbij zijn kunt u contact met ons opnemen voor garantie binnen 2 jaar. Een defect kan bij ieder product ontstaan, daarom hebben wij een uitstekende garantie procedure ontwikkeld in samenwerking met de fabrikant in Duitsland. Voorwaarde is dat u zich bij ons bekend maakt met uw klacht, wij nemen deze serieus in behandeling, zullen onze uiterste best doen om tot een oplossing te komen. Helaas heeft u geen defect aan ons gemeld, waardoor het voor ons onmogelijk is u van dienst te kunnen zijn. Het certificaat wat u noemt wordt door de fabrikant geleverd bij ieder horloge. Wij ondersteunen dit certificaat in pasvorm, van nep is geen spraken. U vermeld dat u vocht in uw horloge heeft. Dat u vocht in uw horloge heeft gekregen is vervelend. Indien u zich aan de gebruikershandleiding heeft gehouden en er toch vocht is ontstaan kunt u gebruik maken van garantie. Zoals vermeld zult u daarvoor contact met ons kunnen opnemen. U kunt ons bellen: 0313633110 Of via de mail: info@vannoah.com Wij zien graag uw reactie onder uw echte naam tegemoet.

Alle klachten die gemeld zijn door monster86