Klacht: Anderzorg.nl Basisverzekering

op 22 maart 2012 over Anderzorg in de categorie Zorgverzekering

> ik heb mij zelf aangemeld op 30.12.2011 op de verzekering van aanderezorg via zorg kiezer.
> heb betaling gekozen van jaarelijkse afschrijving

—> Omdat ze niet konden afschrijven heb ik ze gebeld om te zetten naar kwartal betalingen

Heb 10 maart een brief ontvangen met melding dat ik 142.50 moet voor 17 maart betalen.

> 15 maart betaling gedaan

> 22 maart terug gestoord
-> Heb hun gebeld en gevraagd wat er aan de hand was
-> Ze hebben mij verzekering op gezegd per 1 jan 2012.

nog in afwachting van hun telefoon.

> verzekering herstellen i.p.v. jaarlijks betaling veranderen naar kwartaal betaling.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Anderzorg in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Anderzorg een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Anderzorg

Heeft op 23 maart 2012 om 15:53 geantwoord

Beste heer Dogan,

Janenko Clément Bakker
Webcare Medewerker AnderZorg

Bericht van Anderzorg

8 jaren geleden - Beste heer Dogan,Ik heb geprobeerd u telefonisch te bereiken op vrijdagmiddag 23 maart. Helaas is dit niet gelukt.Wij hebben recent een bericht van Univé (Zekur is onderdeel van Univé) ontvangen waarin is verzocht om u uit te schrijven bij ons (AnderZorg) per 1-1-2012. Dit omdat Univé (Zekur) aangeeft dat u toch niet over kan stappen per 1-1-2012 naar AnderZorg, in verband met openstaande vorderingen bij hen. Om die reden bent u met terugwerkende kracht bij ons uitgeschreven. Wettelijk gezien zijn wij verplicht deze uitschrijving uit te voeren. Voor meer informatie hierover verwijs ik u naar Univé. Als het op termijn toch mogelijk is om de polis bij Univé (Zekur) op te zeggen, dan kunt u zich alsnog aanmelden bij ons. U bent van harte welkom bij AnderZorg!Met vriendelijke groet,Janenko Clément Bakker Webcare Medewerker AnderZorg

Alle klachten die gemeld zijn door T. Dogan