Klacht: Andere receptuur, zit geen smaak meer aan

op 22 juni 2017 over Julia s Pasta in de categorie Horeca

Ik kom denk ik al 10 jaar bij Julia’s, en bestel al die tijd tzelfde; pasta carbonara (penne naturel) met extra gegrilde groente en extra parmezaanse kaas. Nu was ik vandaag op Amsterdam CS en wilde t gebruikelijke bestellen, kreeg ik te horen dat ik geen gegrilde groente als topping kon krijgen (er waren meer groenten in de andere sausen verwerkt, nieuw recept) ik heb toen alleen maar extra parmezaan bestelt, er was voor mij geen fatsoenlijk alternatief voor de gegrilde groente. Toen k thuis kwam ben ik eraan begonnen…als eerste ontdekte ik een berg rucola over mn pasta (dat heb ik echt nog nooit gehad!, smaakt ook niet met carbonara) die eraf gegooit en gaan eten…kom ik erachter dat r een of andere weke kaas gebruikt (zeker geen parmezaan) en al met al was de hele hap niet te eten. Ik heb nog nooit zo’n smakeloze pasta gehad 🙁 de andere recepten zullen vast goed zijn, maar mijn gebruikelijke carbonara smaakt voor geen meter

Ik zou graag zien dat zowel de gegrilde groente als de parmezaan terug komen... btw italiaans eten zonder parmezaan??????? Mocht r wèl nog parmezaan gebruikt worden dan weet k niet wat ik gegeten heb.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Julia s Pasta

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Julia s Pasta nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Pastalover

1 maand geleden - Update; heb ook een klacht ingediend bij de ns. Hier heb ik reactie op gekregen dat ze de feedback konden waarderen, tevens ook een tegoedbon gekregen. Ondanks dat de groente en parmezaan (nog) niet terug komen, voel k me gehoord en toch goed opgelost👍

Alle klachten die gemeld zijn door Pastalover