Klacht: Andere prijzen

Greetger op 11 februari 2021 over Dekbed-discounter.nl in de categorie Beddengoed

Ik heb een dekbed besteld van €129,99 en dekbedhoezen van €49,99 (3 bestellen 1 betalen).
Op de afrekening stond het dekbed voor €79,99 op de rekening en de hoezen voor €99,99 (ze staat n nog steeds op de site voor €49,99j
Het dekbed werd niet goed bevonden, dat heb ik teruggestuurd. Nu krijg ik €79,99 terug I.p.v. €129,99
Bij klagen krijg ik te horen dat de prijzen snel kunnen veranderen.
Er is mij dus gewoon €50,00 door de neus geboord

Ik zou €129,99 terugbetaald willenchebben, en niet €79,99

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekbed-discounter.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dekbed-discounter.nl in behandeling genomen

Bericht van Dekbed-discounter.nl

1 jaar geleden - Beste Greet, Bedankt voor je bericht. Er is zojuist een e-mail naar je uitgegaan, vanuit onze klantenservice. In de bijlage kan je de factuur vinden van de bestelling zoals je deze oorspronkelijk hebt betaald. Je hebt dus zelf 79.99 betaald voor het dekbed. Deze beviel niet, en dus heb je deze geretourneerd en het aankoopbedrag (79.99) terug gekregen. Zou je dit willen nagaan op je bankafschrift of orderbevestiging? Je zou in totaal een bedrag van €185,97 voldaan hebben. Dekbed: €79,99 3 stuks overtrekken voor de prijs van 1: €99,99 TOTAAL: €179,98 verzendkosten €5,99 €185,97 Wij zien je reactie met belangstelling tegemoet! Met vriendelijke groet, Team Dekbed-Discounter

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekbed-discounter.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekbed-discounter.nl

Heeft op 15 februari 2021 om 09:52 geantwoord

Beste Greet,

Bedankt voor je bericht.

Dekbed: €79,99
3 stuks overtrekken voor de prijs van 1: €99,99
TOTAAL: €179,98 verzendkosten €5,99 €185,97

Wij zien je reactie met belangstelling tegemoet!

Team Dekbed-Discounter

Bericht van Dekbed-discounter.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Greetger