Klacht: andere dienstregeling

op 21 april 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Sinds de vernieuwde dienstregeling van bus 44 en bus 45 tiel – wageningen kom ik steeds te laat op mijn afspraken. Jullie hebben de tijden vervroegd waardoor het onmogelijk is om voor mij op tijd in Rhenen de bus te pakken. Ook al gaat er om het half uur een bus. Was het gister z’n feest dat bus 44 ruim 20 minuten te laat kwam ondanks dat jullie de dienstregeling hebben aangepast.
En zelfs s avonds om half 10 komt bus 44 met gemak 5 minuten te laat. Niet handig als ik een trein moet halen.

Vervolgens komt bus 45 vandaag maar liefst een half uur te laat. Ik vind dit echt schandalig. Ik ben elke dag 2 uur aan het reizen waarvan ik een uur zit te wachten in een bushokje.

Ik hoop dat jullie dit serieus nemen. Want ik ben niet de enige in de bus die hier last van heeft.

Bussen vaker laten rijden om het kwartier of om het half uur zoals bus 45 eerst ook deed.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Beste Marloes, Het is goed voor te stellen dat je hiervan baalt. Begrijp ik goed dat je in Rhenen over wilt stappen op een andere bus? Wellicht is het mogelijk om via de chauffeur te regelen dat je bus daar kan wachten? Als het om een paar minuten gaat is dit meestal wel mogelijk. Uiteraard begrijp ik dat dit voor jou niet de oplossing is. Ervaar je de vertraging op een bepaald tijdstip? En waar stap je precies op? Als ik deze informatie van je heb, kan ik je bericht doorsturen naar de regio zodat ze dit meenemen in de evaluatie van deze dienstregeling. Wellicht dat er in de toekomst dan anders naar wordt gekeken. Graag hoor ik nog van je. Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 03 mei 2016 om 07:19 geantwoord

Gevraagde informatie ontbreekt helaas vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door marloesdebeer