Klacht: Andere blokhut en veranda dan op tekening staat

gprijs op 12 september 2021 over Azalp in de categorie Tuin

Heel slecht geplaatste blokhut veranda en anders dat het zou zijn.
Ik heb een blokhut veranda gekocht 6;80 mx 4;00 m, volgens plattegrond zal hij zijn 6,71 m x 3,91
Plateau gemaakt van 6,,72 x 3, 92 maar ze hadden mijn blokhut nog 24 cm kleiner gemaakt waarvoor? Niet genoeg geverfde planken geleverd, met genoeg lengte, veel beschadigd hout.
Kostte totaal meer dan €10000 inclusief € 2000 plaatsen voor een hut van 6,8 m en niet van 6,5 m, mijn blokhut veranda is 24 cm te klein geworden
Geheel anders dan we gekocht blijken te hebben achterwand veranda bestaat uit horizontale planken grijs een stuk, zijwanden ook.
Bij ons alles in stukken gezaagd, geen hele horizontale planken, dwarsbalken zouden in de breedte lager doorlopen ook niet, allemaal zaag splinters aan het hout,,openingen naar buiten zichtbaar beschadigd hout gebruikt.
Aluminium strip bij de deur los, mijn vrouw ging naar de hut zat al regenwater in en kreeg de deur niet weer dicht. Wij dachten een degelijke hut gekocht te hebben, dus niet.
Hij is nog minder dan de vorige die er stond zo,nooit geen moeilijkheden mee gehad.
Led verlichting erbij gekocht lelijk geplaatst en gebundeld opgehangen met andere woorden red je er maar mee.
Een lijnbus laten ontploffen alles onder de lijm resten, waterornament, grind, opsluitbanden ,betegeling , beeld, planten ,plantenbakken
Ze gaan zo weg moet drogen, nou geprobeerd lukte niet, gelijk 2 nieuwe plantenbakken gehaald €100 want hoelang moeten wijdaar tegen aan kijken?
Dus wij dachten we hebben op 8 september weer een blokhut, niet dus ellende te weinig hout, lelijk gezaagd,slecht afgewerkt
Gevraagd dan kost die opbouw € 2000 dat is heel veelgelezen voor dit prutswerk
Ik had dat veel beter verwacht, van zo’n bedrijf.

Dat er lange horizontale planken geplaatst worden, achterwand en zijwanden zoals op tekening kapot hout vervangen wordt, kieren en naden dicht gemaakt worden drempel vast gemaakt wordt, elektra netjes afgeleverd wordt, Bij de deuren overkapping anders hebben we straks al water in de schuur, vergoeding voor de kleinere hut,
Groene lijm verwijderd wordt, plantenbakken vergoed worden waterornament proberen schoon te krijgen marmeren en bestrating, opsluitbanden banden
Want die marmeren waterornamenten zijn € 250 per stuk staan 2 dezelfden.
Want op deze manier balen we er al behoorlijk van.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Azalp nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gprijs