Klacht: Ander vliegveld en onbeschoft behandeld.

op 06 juli 2012 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben een reis naar Alanya geboekt,toen ik hoorde dat wij zouden landen op Antalya heb ik dat veranderd naar de luchthaven Gazipasa omdat de reistijd met de bus dan korter zou zijn dan 3 uur omdat ik dan niet zolang in de bus hoefde te zitten ivm pijn in mijn rug. De heenreis ging allemaal goed. Toen wij weer terug gingen werden wij netjes op tijd opgehaald bij het hotel. Toen werden wij afgezet op vliegveld Gazipasa.
Wij zouden om 15.45 de lucht in gaan, na ingecheckt te hebben moesten wij nog 2 uur wachten tot wij zouden vertrekken.Tot mij grote verbazing kregen wij te horen na 2 uur wachten in die benauwde ruimte van een aantal mensen dat wij weer terug moesten naar Antalya!!! Zonder een melding van Corendon, dus wisten wij niet wat er aan de hand was, dus u begrijpt wel dat er lichtelijk paniek was.Geen excuses helemaal niks! wij moesten weer uitchecken en opschieten naar de bus. iedereen natuurlijk vragen wat er aan de hand was de lucht was te warm zei de reisleider van Corendon. Iedereen had het warm en wilde natuurlijk wat drinken ook dat moesten wij zelf betalen! nou gaat het niet om het geld maar om een principe kwestie, na een lange busrit moesten wij echt rennen om in te checken met zweet op ons hoofd,want het vliegtuig vertrok om 20.30 dus bijna 5 uur later! Wij kwamen in het vliegtuig, en daar verwacht je dan wel dat je netjes en aardig behandeld zou worden, maar integendeel de stewardessen waren erg chaggerijnig. we kregen een broodje in ons handen gedrukt en een kop koffie,daar moesten wij het maar mee doen! Toen ik ongeveer na een uur nog wel een kopje koffie luste vroeg ik daar netjes om zoals meer mensen in het vliegtuig,maar de koffie was op! Toen ik zei dat ik dat erg raar vond reageerde ze daar erg kattig op.Ze wilde dan voor mij nog wel een kopje koffie zetten. U begrijpt natuurlijk wel dat ik dat zei dat iedereen dan nog wel koffie zou lusten ze liep weg en reageerde daar niet eens meer op!Als iemand wat vroeg keek ze degene niet eens aan en gaf al doorlopend andwoord! Toen kwam ze met frisdrank langs kwam deed zij zeer geirriteerd waardoor de spetters cola in de lucht vlogen dus ook op mijn kleding! Het personeel was misschien moe maar ook wij.Uiteindelijk landen wij om 23.00 op schiphol dus 4 uur later.

Een geldbedrag of tegoedbon

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 24 augustus 2012 om 17:13 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Er is inmiddels een inhoudelijke reactie naar de klant verstuurd.

Corendon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Leendert Oostveen