Klacht: Ander vliegtuig

op 10 juli 2016 over Royal Air Maroc in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in juli 2015 4 tickets gekocht van royal air maroc wat aardig prijzig was. Op de heen vlucht kregen we een kiegtuig van het maatschappij Jordanië. Het was een vieze vliegtuig en de service was der mate slecht. Ik heb veel geld betaald om met royal air maroc te vliegen voor de goede service en schone vliegtuig.
Ik ben er niet van gediend hoe mijn kinderen en ik zijn behandeld en dat na zoveel geld te hebben betaald.
Ik heb lang over nagedacht om dit op papier te zetten maar heb dit gedaan omdat ik het erg betwijfel om nog eens een vlucht te boeken via maatschappij royal air maroc
Ik wil waar voor mijn geld en vind het onterecht dat ik dit niet heb gekregen.

In hoop op een snelle reactie van jullie.

Mvg Hannah Laamairi

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik een uitleg krijg waarom het zo gegaan is en vertrouwen terug krijg in royal airmaroc. Ik wil hebben waar ik voor betaald heb en dit heb ik niet gekregen.

Ik vraag daarom mijn geld terug. De tickets waren ruim 1400 euro!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Royal Air Maroc

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Royal Air Maroc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hannan25