Klacht: Ander vervoer ivm verval trein

op 20 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb vanochtend vanaf Almelo de trein naar Hardenberg niet kunnen nemen omdat dit vervoer verviel. Dit gaat om de trein van 8:48. Hiervoor moest ik de bus nemen anders zal ik een uur moeten wachten. Nu de bus duurder was heb ik hiervoor mijn ov weer extra moeten opladen waardoor ik 10 euro meer kwijt was dan normaal (totaal 15 euro moeten opwaarderen) ..wanneer de boemel gewoon had gereden had ik het met 5 euro opwaarderen gewoon kunnen redden.. wat hieraan te doen?

Deel van de rit het geld van terug

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 20 juli 2017 om 13:56 geantwoord

Beste Vieenna,

Dat klopt, de rit van 8:48 van vanochtend is door een treinvervangende bus gereden. Wanneer je met een treinvervangende bus reist kun je op het perron op het station inchecken en wanneer je op je eindbestemming bent, op dat perron op het station weer uitchecken. Je hoeft niet in de bus in te checken. Wanneer je extra kosten hebt gemaakt wil ik je adviseren om een restitutieverzoek in te dienen. Dat kun je hier: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-opnemen.htm doen. Mijn collega's zullen de situatie dan bekijken en beoordelen.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Vieenna