Klacht: Stacaravan

op 16 augustus 2017 over Amsterdamse Bos in de categorie Entertainment

Tot op heden vond ik geen site waar ik terecht kon, vandaar mijn late klacht. Het gaat om 2 overnachting op Camping Amsterdams Bos 13/7/17-15/7/17. Type Ocala 6 personen. 145 euro per nacht.
Schandalige prijs voor wat we in ruil kregen !

Ik heb vrij veel foto’s genomen van de gebreken in de stacaravan; bovendien zijn wij donderdagnacht tot 3u30 wakker geweest door lawaaihinder en de volgende nacht terug.
Het is dan ook een echte schande dat wij 145 euro per nacht betaald hebben hiervoor. De caravan was vuil, dode insecten hingen overal aan de muur, lampen ontbraken, schimmel op de muur, roest in de badkamer … Bij onze zoon is daags nadien een vlooieninfectie vastgesteld ! Alles was vies en we kregen al jeuk als we binnen kwamen. Eigenaar was niet aanwezig en bij thuiskomst van Amsterdam was balie al gesloten.
Ik heb hiervoor gemaild bij thuiskomst, maar volgens eigenaar niets aan de hand.

Een financiële tegemoetkoming. Wij gaan meestal naar Frankrijk en betalen 90 à 100 euro per nacht voor een propere, nieuwe stacaravan in dezelfde periode. Hier 50 euro meer en een schande.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amsterdamse Bos

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amsterdamse Bos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AndyWillems1