Klacht: Kan partner kaart niet aanvragen.

Monigo1 op 11 juli 2023 over American Express in de categorie Creditcards

Hen eindelijk de link ontvangen om een partner kaart aan te vragen blokkeert deze aanvraag voortdurend met de melding dat mijn adres niet klopt.
Ik vul hetzelfde adres in als de hoofdhouder, wij wonen op het zelfde adres.
AE gebeld reeds 3x om eerst doorverbonden te worden met een afdeling die niet op is en dan wordt de verbinding automatisch verbroken. Heel fijn.
Vervolgens een tip gekregen die ook niet werkt. Tot slot een wederom een lange tijd gewacht aan de telefoon om zeer onprettig te woord te worden gestaan door ene Peter.
Kortom niemand kan er iets aan doen het zit in het systeem en mijn moet dan maar bellen. Die is druk en kan niet bellen binnen de kantoor tijden. Niemand bij AE kan ons helpen is het antwoord. Wij wilden hernieuwde klant worden maar vragen ons of dit zinvol is. De tijd die het nu gekost heeft met de uitkomst van geen service is een slecht begin.

Persoonlijk contact om door het proces te lopen zodat men zelf kan zijn waar het fout gaat.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over American Express

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over American Express nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monigo1