Mijn Klacht:
In 2019 serre laten plaatsen. Veel gedoe hieromtrent heeft 8 maanden geduurd. Uiteindelijk klaar. In 2023 zagen we dat de ramen in het dakgedeelte gingen zakken. Men heeft dit hersteld. Echter nu verzakken de ramen opnieuw en ontstaan er dus gleuven waar water doorheen komt. Maar Ambiance Zoetermeer plaatst geen overkappingen en geeft ook de service niet. Geen monteurs, zegt men. Dus garantie lijkt hierin niet meer te worden gegeven. Ambiance Nederland of een centraal nummer is niet bereikbaar. Het klachtenformulier gaat naar de locatie Zoetermeer, die er niets mee doet. Je staat dus machteloos. Waarom is er in het klachtenformulier geen Hoofdkantoor Ambiance opgenomen?? Wie pakt onze klacht nu wel op?
Gewenste Oplossing:
Dat de ramen opnieuw gelegd en goed gemonteerd gaan worden zodat deze niet meer kunnen verzakken. Dat er een contact adres moet zijn van een hoofdkantoor van Ambiance.
