Klacht: amateuristisch gedrag onder uw collega’s

op 02 september 2016 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

geachte heer/mevrouw,
ik ben al sinds 5 dagen bezig met het koppelen van mijn ov-chipkaart via www.studentenreisproduct.nl. tot op heden is het mij nog niet gelukt om te koppelen via de site of om een koppelformulier aan te vragen, dat heb ik al meerdere malen uitgelegd aan uw collega’s via de telefoon alleen helaas nemen ze mij niet serieus en laten ze mij telkens of wachten of ik moest het keer op keer blijven proberen terwijl ik nu toch echt moet gaan reizen naar school. Elke keer als ik een medewerker sprak dan was die of half slaperig of die had geen zin om te communiceren, helaas moest het zover komen,

ik hoop u zodoende te hebben geïnformeerd,

Met Vriendelijke Groet,

Bilal Ben Salah.

ik ben tevreden wanneer ik weer gratis kan reizen want nu ben ik telkens 10 euro kwijt om de 2/3 dagen, en ik zal blij zijn wanneer de medewerkers van studentenreisproduct serieus te werk gaan en problemen proberen op te lossen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BilalBen