Klacht: Amateuristisch

op 30 april 2017 over World of Western in de categorie Internetshops - Kleding

Amateuristisch bedrijf. De website werkt niet goed, waardoor producten vreemd worden weergeven. Als je op een bepaald t-shirt klikt en de maat verandert, verandert soms het hele shirt of de opdruk.
Daarnaast heb ik 2 keer iets besteld. De eerste keer ging al met horten en stoten, maar uiteindelijk pakket ontvangen. 1 product kon niet geleverd worden (kwam ik ook alleen maar echter omdat ik zelf naar hen gebeld heb), daar heb ik geld voor terug gekregen. 2 maanden later wordt dat product plotseling toch geleverd, vreemd.
2de bestelpoging is er iets technisch misgegaan met betalen, wel een bestelbevestiging gekregen. Gemaild dat betalen niet goed is gegaan, maar ik dus wel een bestelbevestiging gekregen heb. Daarom wilde ik het niet nogmaals bestellen omdat ik bang was het dan 2 maal te krijgen.
Nooit meer reactie gehad op de mail. Ga er ook nooit meer iets bestellen, bedrijf wordt gerund door mensen die er weinig van begrijpen. Wel jammer dat ze dan ook zulke dure producten verkopen en mensen dus goed de sjaak kunnen zijn door deze amateuristische bende.

Laatste vreemde feitje: er zijn 3 verschillende e-mailadressen en website url’s die allemaal bij World of Western uitkomen.
Trap er niet in, producten zijn ook nog eens van slechtere kwaliteit dan je zou denken.

Als het bedrijf professioneel begint te communiceren met klanten.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over World of Western

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over World of Western nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sanne van der wal