Klacht: Amac sloopt een goed werkende iphone 7 en sturen je zo naar huis.

op 06 september 2018 over Amac in de categorie Computerwinkels

Apple bied een service aan om tegen gereduceerde kosten je batterij te laten vervangen. ( bekent probleem,baterijen werken niet naar behoren, vandaar gereduceerde kosten )
Ik maak via Apple support een afspraak om 11:00. op de lijnbaan bij de Amac in Rotterdam.
Ik ben netjes 10 minuten voor tijd aanwezig en er worden verschillende testen uitgevoerd om eventuele kosten uit te sluiten.
Mijn telefoon was 100% in order en functioneerde ook voor 100%.
Vervolgens moet ik een ontvangst formulier invullen en wordt mij verteld dat hij rond 17:00 18:00 uur klaar is.
Wat mij al bevreemde, waarom moet ik dan een afspraak maken om 11:00 uur. Werkzaamheden zijn ongeveer 1 uur.
Ik moet de reparatie kosten a €40 vooruit betalen, men wenst mij een prettige dag en zien me graag terug rond de klok van 17:00 uur, daar mijn telefoon dan gereed zou zijn.
Zo gezegd, zo gedaan.
17:00 uur, telefoon nog niet klaar, we beginnen er net aan. 40 minuten ver komt de monteur met de mededeling dat mijn accu niet vervangen kan worden, daar hij vochtschade heeft.
Vanuit Apple mag de accu dan niet meer vervangen worden.
Volslagen uit het veld geslagen, roep ik ‘vochtschade? mijn telefoon heeft nog nooit vocht gezien! Hoe dan?
Ze worden verkocht met een certificering ip67.
Nogmaals, mijn telefoon werkte gewoon voor de volle 100%.
Gezien het feit de monteur voet bij stuk houd en mij nogmaals verwittigd niet de batterij mag vervangen van Apple, wordt deze dus ook niet vervangen.
Ter loops wordt er door de desbetreffende monteur nog geroepen ik hoop dat hij het nog doet, als ik hem weer in elkaar schroef!
Toen viel ik helemaal van mijn kruk. SORRY, of hij het nog doet?
Ja, als wij een telefoon open maken, is de kans heel aannemelijk dat je telefoon het helemaal niet gaat doen!
Maar dat is mij NIET verteld. als ik dat had geweten, had ik ook nooit mijn accu laten vervangen. Oooh dan is mijn collega dat vergeten te vertellen, maar er staat ook het een en ander in de voorwaarde meneer.
de monteur gaat naar achter om mijn telefoon in elkaar te zetten en je raad het al, hij doet het niet meer.
sorry meneer, hier heeft u uw telefoon terug, hij doet het niet meer, helaas. Kan ik u nog ergens anders mee helpen?
Een aardige discussie gehad met de monteur, die heeft daarop nog met de servicemonteur gesproken, die op zijn beurt aangaf het inderdaad was vergeten te melden.
De floormanager, voelde zich niet geroepen om dit op te lossen en uiteindelijk kwam de filiaal manager.
Heel vervelend meneer, maar wilt u nu dan, werd mij gevraagd. Mijn telefoon terug, 100% werkend zoals ik hem heb afgegeven.
Ik beloof niks meneer, ik ga morgen kijken wat ik er mee kan, daar mijn regio manager hier morgen is. met hem zal ik het allemaal bespreken.

Vandaag aan het einde van de dag wordt mijn vrouw gebeld ( ik heb geen telefoon meer) en dan maar wachten waar ze mee gaan komen.

Groet,

Raymon

Graag mijn telefoon herstellen zodat hij weer werkt zoals ik hem afgegeven 100% procent werkend dus.
Nu werkt de homebutton niet meer door AMAC, herstel deze en dan is het voor mij okay.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amac

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amac nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Raymon Evers