Klacht: Alweer koffie zonder krant

op 02 april 2015 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Helaas komt het de laatste tijd te vaak voor dat wij de krant veel te laat of zelfs, zoals vanmorgen, weer helemaal niet ontvangen. Wij zijn normaal gesproken niet zo klagerig maar worden niet vrolijk van deze toch slechte service.

Wij zijn al heel snel tevreden. Bezorg de krant op of voór de tijdstippen die jullie zelf adverteren; vóór zeven uur op werkdagen en vóór half acht op zaterdag. Bovendien is het als klant best fijn als je de klacht eens via de telefoon naar een medewerker kunt uitspreken i.p.v. telkens een mail te sturen of tegen een computerstem te moeten praten.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Limburger nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 19 december 2017 om 10:29 geantwoord

Geachte,

Bedankt voor uw e-mail,
Wegens een technisch probleem zijn de klachten nu pas zichtbaar.
Onze excuses voor dit ongemak.
Mocht u nog bezorgklachten hebben dan gelieve deze te melden via telefoon nummer 088-7766550 bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00. En op zaterdag van 08:00 tot 12:00.
Of via de email: lezersservice@delimburger.nl

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Alle klachten die gemeld zijn door H.Femer