Klacht: Alweer geen folders

op 19 oktober 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Opnieuw voor de derde week geen folders ontvangen! Heb dit al een keer telefonisch gemeld en gemaild met foto,’s erbij dat ze in papiercontainer lagen. Toen een paar keer met post gehad en nu alweer é wkn niet!!!!!
Denk dat ik het maar bij de winkels ga melden want die betalen ervoor dat het verspreidt wordt!!

Vind het vervelend worden!!!

Gr Deta de Boer

Ben tevreden als er wat aan gedaan wordt en gewoon wekelijks de folders v spotte op de mat liggen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Geachte mevrouw de Boer, Ik heb u geprobeerd te bellen om informatie te geven over de situatie in uw wijk. Helaas heb ik u niet te pakken gekregen. Zou u terug kunnen mailen wanneer we u het best kunnen bereiken? U kunt ons anders ook terugbellen op 0900-8774636. We horen het graag. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 november 2016 om 14:39 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Melding in behandeling genomen en opgelost. Helaas toen via verkeerde tool terugkoppeling gegeven.

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl