Klacht: alweer geen bezorging

op 03 juni 2015 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

afgelopen vrijdag geen krant ontvangen
Vandaag, dinsdag, alweer geen krant geleverd.
Zagen de bezorger wel aan de overkant ingooien, en in de auto stappen, en wegrijden. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.
In ons gedeelte van de straat zijn drie abbonees. Dat is toch echt niet moeilijk.

Ben tevreden als we gewoon , elke dag, op tijd de krant ontvangen. Dat de kosten van niet bezorgen in mindering worden gebracht, vind ik geen goede oplossing. Ik wil de krant lezen.
En via Internet lezen is ook geen optie. Mijn moeder, die de krant ontvangt wordt dit jaar 90 !!
Zij is al heel, heel lang lid van de krant.
Dit is echt geen service.
Wij overwegen om het lidmaatschap op te zeggen............

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Limburger nog niet in behandeling is genomen.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 19 december 2017 om 10:22 geantwoord

Geachte,

Bedankt voor uw e-mail,
Wegens een technisch probleem zijn de klachten nu pas zichtbaar.
Onze excuses voor dit ongemak.
Mocht u nog bezorgklachten hebben dan gelieve deze te melden via telefoon nummer 088-7766550 bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00. En op zaterdag van 08:00 tot 12:00.
Of via de email: lezersservice@delimburger.nl

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Yvonne Berden
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Alle klachten die gemeld zijn door mavosius