Klacht: ALWEER FOUT>>>>>>

op 24 juli 2015 over Philips in de categorie Electronica Merken

klachtenformulier Philips klaar en ingevult..pdf (file://GERDALOEFFEN-PC/Users/gerda%20loeffen/Documents/klachtenformulier%20Philips%20klaar%20en%20ingevult..pdf)
Hallo Philips,
DOSSIER NR> 50000263606
Het begon bij klacht.nl een melding op 7-04-2015
Zie bijgesloten mails.
Wij zijn het u helemaal beu om te wachten( en steeds excuses krijgen) zonder dat er een oplossing komt.(OPLOSSING is al in APRIL beloofd, Nu is het JULI.) toen al klacht ingedient,
Het gaat over veel te veel mensen en niemand maakt af wat er moet gebeuren. Steeds weer krijgen we te horen morgen bellen we u terug of we zetten het op de mail.En ja hoor dat gebeurt ook maar telkens zonder de oplossing intussen kunnen wij geen koffie meer zetten sinds 17-7 2015.
Nu zetten wij koffie met een filterzakje in een klein vakantiehoudertje op de thermoskan.
DIT KAN ECHT NIET MEER.
Wij wachten voor een omruiling die beloofd werd. Zie alle bijgesloten mails, vele keren bellen en chatten. Vaak en vele keren gebeld. Met o.a. heren(weet de naam niet meer) en met dames op verschillende data’s.oa met Celia 11-7-2015 , metpatricia op 23/7 2015 nadat het verkeerde apparaat werd geleverd door DHL.Nu is de omruiling gedaan en hebben we het verkeerde apparaat gekregen. HD7761BELOOFD ID DE HD7762/00.
Wij kunnen niets doen alleen aangeven wat er fout gaat.
Wij dienen deze klacht in, en zijn nu het vertrouwen echt hellemaal kwijt.
Wij willen gemeende excuses en eindelijk de goede koffiezetter,
ZO SNEL MOGELIJK ONTVANGEN.
Snappen jullie dat we het echt helemaal spuugzat zijn?????
Gerda Loeffen, Leuvert 11, 5437AG Beers
Tel.0485312125 of E-mail: [email protected]

als het eindelijk opgelost is.
met gemeende excuses.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Philips over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 27 juli 2015 om 08:19 geantwoord

Dubbele post, zie klacht 454217.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerda Loeffen