Klacht: Alweer een abo opzegging

op 24 juli 2016 over Dagblad de Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Met regelmaat van de klok werd hier de krant niet bezorgd.
Na een aantal klachten de krant opgezegd, de medewerkster deed nogal laconiek over opzegging.
Nu enkele dagen later is er weer een opzegging uit onze straat, nog sterker, een paar huizen verder.
Blijkbaar boeit het de krant allemaal niet zo.
Ik vraag me werkelijk af of er wel wat gedaan wordt met de klachten.
Je zou haast denken van niet.
Als ik krant was had ik mensen die in dezelfde straat wonen waar meerdere abo’s opgezegd worden, netjes een verontschuldiging gestuurd met uitleg over wt de krant gedaan heeft. Nee niks doen ze, blijkbaar heeft de Limburger het geld allemaal niet nodig van abonnees.

Gewenste Oplossing:

Zeer ontevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dagblad de Limburger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dagblad de Limburger in behandeling genomen

Bericht van Dagblad de Limburger

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Wij vinden het uitermate vervelend dat bij U de krant de laatste tijd vaker niet werd bezorgd. Wij hebben hiervan melding gedaan bij ons distributiecentrum, zodat de bezorger hierop wordt aangesproken. Vandaag heb ik geprobeerd U telefonisch te bereiken. Helaas is dit niet gelukt. Indien U de krant vandaag niet heeft ontvangen, wilt U dit dan nog melden op 088-7766550. Hopend U voldoende te hebben geinformeerd Met vr.gr P. Gennotte-Luijs Backoffice MGL

Reactie van de melder van de klacht WaaromZouIk

4 maanden geleden - Blijkbaar is niet alleen het bezorgen van de krant een probleem bij delimburger, ook lezen valt niet mee. De reactie die jullie geven dat als we vandaag de krant weer niet ontvangen ........ Hallo lees de klacht eens goed. We willen de krant niet eens meer ontvangen ( ABO OPGEZEGD ) De klacht gaat over fatsoensnormen naar ontevreden klanten toe. Niet eens een verontschuldiging, daar gaat het om. Gelukkig ben ik er achter gekomen dat afgelopen zaterdag in de wijk Maasveld in Tegelen de krant belabberd bezorgd is. Het ligt dus niet aan mij. En kom aub niet aan dat het moeilijk is om aan bezorgers te komen, dat is jullie probleem en kun je niet op betalende klanten afschuiven !!! Maar goed, nogmaals, leer eerst klachten lezen alvorens te reageren als bedrijf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dagblad de Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dagblad de Limburger

Heeft op 26 september 2016 om 11:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

-- - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door WaaromZouIk