Klacht: ALTIJD VERTRAGING

Anthony21 op 10 december 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

ALTIJD VERTRAGING OP HET TRAJECT TEGELEN VENLO OF TEGELEN ROERMOND. DIT SCHOOLJAAR NOOIT OPTIJD GEKOMEN. OF ZEG LANGEREN TREINEN IN OF ZORG DAT ER OPTIJD GEREDEN WORDT. WORD ECHT KNETTERGEK VAN DEZE VERVOERDER PFFFFFF. EN DAN IS HET NOG GEEN WINTER DAN IS ER NOG MEER VERTRAGING LOS DIT IS EEN KEER OP !!!!!!!

OPTIJD rijden of groteren treinstellen zodat niet iedereen in dezelfde wagon instapt scheelt tijd !!!!!!!!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 10 december 2021 om 10:09 geantwoord

Beste Anthony21,

Wat jammer om te horen dat je zoveel hinder ondervindt van de vertraging op dit traject. Het klopt dat er veel vertragingen zijn op dit onderdeel en we zijn druk aan het werk om hier een oplossing voor te vinden. Ik zal je melding doorsturen naar de betreffende afdeling, om hen hierop te attenderen. Excuses hiervoor, ik kan me voorstellen dat je gefrustreerd bent.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

Annie
Medewerker klantenservice