Klacht: ALTijd te vroeg

op 26 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 december 2017 om 09:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jdickmann,

Wat jammer om te lezen dat je bus vaak te vroeg is. Omdat de rijtijden lastig te voorspellen zijn en beïnvloed worden door verkeer, kan het helaas altijd voorkomen dat de bus net iets eerder of later is dan wij volgens dienstregeling hadden gedacht. Wij adviseren reizigers daarom altijd ruim op tijd (minimaal 5 minuten van tevoren) bij de halte aanwezig te zijn.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,
Nina
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Jdickmann