Klacht: ALTIJD TE LAAT

Tirsadekker op 19 oktober 2017 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bus X4 richting centraal station was vandaag uitgevallen, dit staat altijd last minute op 9292 app. Dit is helaas geen uitzondering, ik neem de bus tegenwoordig haast nooit meer omdat hij standaard minimaal 5 min te laat komt en ik daardoor al te vaak mijn aansluiting met de trein mis. Ik vraag me zo af waaraan dit ligt?

Gewenste Oplossing:

Als er een verklaring komt waarom er sinds syntus zoveel problemen zijn en waarom de bussen eigenlijk altijd te laat zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door