Klacht: Altijd te laat

op 09 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 50 is letterlijk altijd 10 minuten telaat, elke dag weer zitten wij te wachten op de bus. Gister reed de bus 50 ons na 15 minuten!!! Gewoon voorbij.

Ik zit nu ook te wachten (het is 17:04) en de bus hoorde om 16:53 al te gaan. Ben er beetje klaar mee. Misschien nieuwe medewerkers en de oude ontslaan aangezien ze peuken roken belangrijker vinden dan werken.

Ik hoop dat er wat aan gedaan word want dit gaat echt te ver!

Wees op tijd en niet 10 a 15 min te laat. Het is nederland vaak is t koud of regent t.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 09 mei 2017 om 19:22 geantwoord

Beste Sylviarood,

In uw reactie geeft u aan dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening omdat lijn 50 regelmatig te laat is. Wij hebben uw reactie doorgestuurd naar de betreffende vestiging/afdeling met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Op basis van periodieke rapportages en analyses wordt door de regio gericht gewerkt aan verbetering. Vanzelfsprekend blijven er altijd onverwachte omstandigheden (bijvoorbeeld file of ongeval) die ervoor zorgen dat wij niet altijd precies volgens de dienstregeling kunnen rijden.

Wij vinden het bijzonder vervelend dat uw (geplande) reizen met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen. Wij bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan.

^SH
Webcare Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Sylviarood