Klacht: Altijd storing

op 22 mei 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Al vanaf April 2015 ben ik geabonneerd op digitale TV, daarvoor al vele jaren op gewone TV. Sinds ik de digitale TV heb zijn er constant klachten. Het is teveel om op te noemen, maar Uw medewerker zei dat U dat in mijn dossier kon nakijken. Inmiddels heb ik 4 afstandsbedieningen en meerdere malen een nieuwe decoder gekregen. Ook de KPN is meerdere malen geweest. ER loopt nog een klacht over de zendervolgorde. .Iedere keer wanneer ik de TV aanzette startte de TV met een ECP zender en het bericht dat ik geen toestemming had voor deze zender, hier is zelfs het hoofdkantoor ingeschakeld. Tenslotte heb ik deze zenders maar verborgen.
Voor mij deed het laatste voorval de deur dicht!
Ik had weer een storing en Uw medewerkster zei dat ik te weinig stroom had, dat kwam doordat er een plat kabeltje is gebruikt. Heeft niemand dit eerder gezien! Ik heb weer hulp gevraagd aan diegene die mij helpt met de techniek en die ik altijd een vergoeding geef!. De volgende dag deed de TV het weer niet. Er is toen een KPN monteur geweest, die vertelede dat er een verkeerd kabeltje is gestuurd. Hij heeft er weer een ander kabeltje opgezet en ik kan in ieder geval weer TV kijken. De klacht van ECP zenders heb ik nog steeds wanneer ik die zenders niet verberg. Wanneer komt er een eind aan deze ellende?

Ik kan niet zeggen hoeveel tijd ik heb besteed aan alle telefoontjes en iedere keer resetten. In ieder geval heb ik al meer dan een jaar betaald voor een kwaliteit die bij lange niet voldeed. Ook kan ik niet precies vertellen hoeveel ik aan die jongen heb betaald Het zijn iedere keer bedragen van ongeveer 15 EURO of meer. Ik heb al eens een vergoeding gehad, dit gaat over de periode hierna! Misschien kunt U mijn dossier nakijken en mij berichten over hoe U er over denkt en kontakt met mij opnemen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ysmjansen