Klacht: Altijd overstap missen

op 06 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik moet altijd 2 bussen nemen. De 197 en de 195 ik heb geen minuten overstaptijd en het komt dus vrij vaak voor dat ik dan net op de minuut de 195 mis omdat die dan net voor is… Ze wachten ook niet op elkaar niks… Nee hierdoor moet ik of een halfuur wachten en in de weekenden en vakanties een uur..! Dit is zeer hinderlijk want zo kom ik altijd te laat!!!

Als de 197 5 min eerder komt steeds waardoor je meer speling hebt met overstappen en hopelijk de volgende bus een keer niet mis want dit is zeer hinderlijk

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 06 juli 2017 om 13:51 geantwoord

Beste Ilsevdkamp_

Oei, dat is niet zo leuk om te lezen. Balen dat je hierdoor steeds je overstap mist waardoor je lang moet wachten. Heb het doorgegeven in de regio en ik hoop dat je snel verbetering merkt. Excuses voor het ongemak!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2qME1Pv.

^JK
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Ilsevdkamp_