Klacht: Altijd gezeik

op 02 september 2016 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

In 4 jaar heb ik al 3 OV-chipkaarten gehad. Ik heb er een hoesje omheen gehad, maar ik gebruik mijn kaart zo vaak dat zelfs een hoesje snel verslijt. Ik vind het gewoon een onding. Na er jarenlang gezeik mee gehad te hebben trek ik het niet meer. Ik wil nu van dat onding af. Vroeger was het als student zoveel makkelijker zonder al dat ingecheck en die bijkomende kosten steeds. En wat is dat voor bullshit met een instaptarief?! Is het niet al genoeg dat er poortjes staan. Als er iets foutgaat komen de kosten altijd bij ons als consument. En een beetje studenten een boete geven als ze bijvoorbeeld een jaar in het buitenland zitten. En dan kunnen we dit soort dingen niet met een klik regelen?!?

Als mijn ov-chipkaart niet kapot gaat, niet 7,50 kost maar mischien 4 euro. Als ik eens in het weekend zonder vetraging naar mijn vriendin kan. Als ik niet gedwongen wordt een week te bivakeren omdat het drie weken duurt voordat mijn studentenproduct op de kaart staat... en het 25 euro kost om naar mijn kamer te reizen. Dat de overheid gewoon direct zijn eigen kaart regelt en niet via een extern bedrijf. Dat het meer werkt zoals de Oyster card in Londen. Ik wil een OV-chipkaart van de overheid waar alles binnen een seconde gewoon meteen geregeld is. Niks geen koppeling, de studentenkaart is van de overheid net als een id kaart, hij is duurzamer, je hebt er maar 1 nodig voor 10 jaar. Dat is wanneer ik tevreden ben.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wesleyboson
x