Klacht: Alternatieve route

op 23 april 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik nam de bus 165 vanuit Alphen a/d Rijn richting Zoetermeer om 12:14 naar mijn werk zoals elke dag en eenmaal bijna alphen uit gereden beslist de buschauffeur via de provinciale weg n11 te rijden en vervolgens via hazeswoude ook nog even terug te rijden via de orginele route voor wat haltes. Hier was niks van aangegeven dat dit vandaag zou gebeuren anders was ik wel een bus eerder ingestapt. Ik mis nu mijn overstap op zoetermeer centrum west en ben dus te laat voor mijn werk. Wat wordt hier verder mee gedaan?

Als er een zinnige verklaring wordt gelegd waarom dit rare voorval zich afspeelde en waarom er nergens aangegeven stond dat dit zou gebeuren.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

11 maanden geleden - Goedemiddag Boyan, Er zijn vanaf 22 april wel een aantal omleidingen op het traject van lijn 165. Dit kun je nalezen op http://bit.ly/1WiMXY1. Wel wil ik er graag een melding van maken. Bij welke halte ben je ingestapt? Groet, ^JE

Arriva

Heeft op 03 mei 2016 om 07:26 geantwoord

Er zijn vanaf 22 april wel een aantal omleidingen op het traject van lijn 165. Dit kun je nalezen op https://bit.ly/1WiMXY1. Wel wil ik er graag een melding van maken. Bij welke halte ben je ingestapt?

Gevraagde informatie ontbreekt helaas vooralsnog, waardoor we deze klacht niet intern door kunnen zetten. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Boyan.S