Klacht: Alta boxspring

op 02 augustus 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op 19juli een boxspring opgehaald speciaal busje voor gehuurd boxspring van 160×200. Na uitpakken en inelkaar zetten bleek de 2 matrassen een verschil te hebben namelijk 1 van 16cm hoog en 1 van 17,5 cm hoog. Gebelt met Leen bakker ik moest fotos maken en sturen naar het filiaal. 5 dagen later reactie dat er een dossier van wordt gemaakt nu 2 weken later heb ik nog een x een mail gestuurd. Tot mijn verbazing wordt er dan gezegt ja de fotos zijn niet goed genoeg en er kan verschil zitten in de 2 matrassen dat is normaal.. dus de klacht nemen we niet in behandeling. 1. Als ik niet had gemailed dan zal Leen bakker dus geen bericht meer laten horen. 2. Ik vind het absurd dat het normaal is dat er een verschil in 2 zelfde matrassen kan zitten. Je kan toch niet op 2 verschillende matras hoogte gaan liggen. Ik ben zeer en zeer ontevreden.

Graag 2 nieuwe matrassen met dezelfde hoogte thuis bezorgd en de 2 oude meenemen gratis aangezien ik niet weer een busje ga huren.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mwong