Klacht: Alsnog stilzwijgend verlengd, na bevestiging van opzeggingsverzoek

VH1964 op 18 oktober 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

In augustus 2015 ben ik naar een T-mobile winkel gegaan in Overvecht, om mijn contract voor mijn mobiel op te zeggen.

Uiteraard, zijn er veel aanbiedingen, en staan de medewerkers van de winkel te springen om je nieuwe prodcuten-abonnementen aan te smijten.

Ik heb hierbij de aanbieding gekregen, om mijn mobiele abonnement volledig op te zeggen en daarvoor in de plaats een nieuwe tablet abonnement af te sluiten. Dit vond ik wel prima.

Twee jaar later in augustus 2017, toen ik mijn huidige abonnement wilde vernieuwen met een nieuwe telefoon ben ik weer naar de winkel gegaan.

Daar werd ik ingelicht dat ik 4 contracten had lopen, dat was een zeer grote shock voor mij, want ik had er enkel 3.

Bleek dat de medewerker van de winkel in Overvecht in het jaar 2015 mijn mobiele contract helemaal niet had opgezegd.
Ik heb daarbij 2 jaar lang een abonnement betaald, die helemaal niet meer in gebruik was voor een totaal van 700 euro.

Als ik dan met T-mobile ga praten over een mogelijke tegemoetkoming hiervoor, vertellen ze aan mij dat zij geen terugbetlingen doen.

Ok dat ik op zich wel begrijpen, maar wijs mij niet helemaal af. Ik ben al meer dan 6 jaar trouwe klant bij hen. Biedt me op ze minst 50% korting op mijn contracten aan. Het is tot slot T-mobile medewerker die een fout heeft gemaakt en dat heeft mij tot slot 700 euro gekost.

Bel ik de klantenservice, zeggen ze dat zij mij 5GB internet kunnen omzetten naar 20GB maar moet 7 euro per maan extra bij betalen, dat ik alles wat ze me kunnen aanbieden.

Het spijt me maar ik welke wereld is bijbetalen, een tegemoetkoming voor een bedrag van 700 euro!! Dit is toch te gek voor woorden.

Maar Jezus als ik er enkel aan denk om een factuur niet te betalen, dan weten ze wel van actie te ondernemen.

Ik ben tevreden als ik 50% korting krijg op beiden mijn abonnementen voor de rest van het contract duur.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door