Klacht: Als klant van Staatsloterij krijg ik een abonnement van Lotto aangesmeerd op een foute manier

op 21 februari 2018 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Ik werd net gebeld: als klant van de Staatsloterij ben ik uitgekozen om één van de 6 nummers tussen de 1 en 46 op te noemen en maak ik kans op een cheque van 1000 euro shoptegoed bij Albert Heijn. Ik had aangegeven weinig tijd te hebben omdat ik aan het werk ben, maar ik wil natuurlijk wel kans maken. Na een lang verhaal voelde ik nattigheid en gaf ik aan dat ik geen andere producten wil aanschaffen. Toen werd aangegeven dat het om een abonnement van Lotto gaat en dat ik daar wel voor moet betalen. Hoe fout kan het zijn? Een loterij die je belt dat je iets kunt winnen met je huidige abonnement, maar ondertussen wordt er een ander product verkocht terwijl mij dit niet verteld is. Ik voel me als klant echt slecht behandeld hierdoor.

De communicatie van de Staatsloterij moet echt anders. Prima als ik gebeld word of ik ook lid wil worden of mijn producten/diensten wil uitbreiden, maar kom niet met een verhaal dat ik al kans maak als klant etc. etc. en dat ik ondertussen zonder uitleg een Lotto abonnement aangesmeerd krijg. Erg fout.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door smrschippers