Klacht: Allure Parking niet te vinden

op 21 september 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Ik ben 1 maand van te voren naar het parkeer terrein geweest en vond een allure parking met een huisje er op zonder slag boom met wel veel auto ‘s. Op mijn vraag of dit het allure park was kreeg ik als antwoord ja en over een maand is het nog veel mooier vertelde de bewaker. Op11 september dus daar naar toegegaan .Er was niemand alleen wel veel auto ’s en twee lege bussen. Gebeld hoe dat zat. Ze vertelde dar er 2 parken waren en dat ik op het verkeer de park was. Van af die plaats was het ander park niet te vinden, om dat er geen route kaartje was en de navigatie het moeilijk had . Ook de wegen zijn aanzienlijk veranderd Om het vliegtuig niet te missen na al het gezoek naar P3 gegaan Dit slecht en een mis communicatie; er is ook geen route beschrijving van af de A5

Ik heb er niet geparkeerd dus geld terug Advies bij het parking voucher ook via de computer een kaartje zenden, waar het ligt en beter communiceren dat er twee parkeerplaatsen zijn

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door moeller