Klacht: Alles wat fout kan gaan gaat fout bij deze webshop

op 15 december 2017 over Zazzle in de categorie Internetshops - Kleding

Op 2 november een beige kussen besteld met 2 Oud Duitse Herdershonden en eronder de namen van de honden laten zetten. Op 10 november kreeg ik een tracktracenummer. Er gebeurde niets met de zending. Met Zazzle gemaild en uiteindelijk werd het pakket 23 november afgeleverd: een roze kussen. Dus klacht bij hen ingediend en geeist dat ik het beige kussen wil wat ik besteld EN betaald heb! Ja gingen ze meteen doen, excuses. Artikel was volgens de site niet meer leverbaar. Kreeg een berichtje dat ze het gingen proberen. Ik boos natuurlijk. Toen werd het stil. Maar weer eens aan de bel getrokken. Paar dagen later kreeg ik bericht: Het kussen was geproduceerd. Vandaag kreeg ik een tracktracenummer…. van het oude kussen. Dit duurt nu al een maand en is een cadeautje voor een vriendin. Er kan daar gewoon NIETS goed gaan!

Ten eerste natuurlijk dat het bestelde en bestaalde kussen afgeleverd wordt, ten tweede wil ik een grotere tegemoetkoming voor al deze shitzooi dan alleen de verzendkosten terug (heb ik ontvangen) en ik wil het correcte track trace nummer

Reactie van de melder van de klacht Willy van der Meer - Bauer

5 maanden geleden - Opgelost!

Alle klachten die gemeld zijn door Willy van der Meer - Bauer