Klacht: Alles onder de olie

We zitten al meerdere dagen met smart te wachten op een warmte pomp voor onze zwembad..

Komt hij aan en nu met deze corona maatregelen deden we de deur open en zetten hij het pakket op de mat.. en liep weg

wij pakken de pomp doos op en onze hele handen zitten onder de olie we zijn net op tijd om de bestuurder terug te roepen en hij zegt ja dat is motor olie maar de inhoud is nog goed…

Maar de pomp sla je op in de originele doos zodat hij in de winterperiode goed blijft. maar hij was al weg gereden we bellen GLS op en die stuurt ons van het kassie naar de muur.

Na meerdere mensen aan de lijn gehad te hebben gaan ze de bestuurder een waarschuwing geven en wij?? helemaal niks kapotte doos, terras onder de olie, mat onder de olie.

Iets van een vergoeding voor de gelopen schaden

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Damian Verwater