Klacht: Alles kapot bij blokker

op 31 augustus 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik begin echt blokker moe te worden! Eerst vraag ik om cd’s en krijg ik dvd’s, met de mededeling dat het opengemaakt is dus niet retour kan. Dan koop ik een Philips huis telefoon die het niet doet. En onlangs zwembandjes gekocht die gewoon stuk zijn! En nee ik heb geen bon van de bandjes!, want die heb ik snel voor de vakantie gekocht en verwacht natuurlijk niet dat ze kapot zijn! Er zijn camera beelden bij blokker, dus er is te zien dat ik ze daar gekocht heb!

Tegoedbon

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 31 augustus 2016 om 12:20 geantwoord

Beste mevrouw,

Wat vervelend dat er telkens wat mis is met de spullen die u bij ons aanschaft. Dat is niet wat we willen. Ik kan u hier uiteraard mee helpen maar om dit te kunnen doen mis ik nog wel wat gegevens. Wanneer u aan kunt geven op welke datum, in welke winkel je de zwembandjes hebt aangeschaft, hoeveel dit er waren en wat de prijs hier ongeveer van was, zoek ik de kassabon op. U kunt deze gegevens het beste doorgeven via info@blokker.nl. Graag onder vermelding van contactnummer 1202945.

Saskia
Blokker webcare

Heeft op 02 september 2016 om 09:55 geantwoord

Wauw! Krijg een email van een andere medewerker dat je met de bon terug kan gaan! Terwijl er toch duidelijk staat dat ik die bon niet meer heb!!

Alle klachten die gemeld zijn door lara31