Klacht: alles kan fout bij ons; of geen krant en bijlage,of geen bijlage

op 10 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste, al 26 jaar lang abonnee van de Telegraaf, 2 jaar terug de krant abbo opgezegd, omdat om ons heen iedereen een veeeel goedkoper abonnement op de telegraaf had,en wij nog altijd,als trouwe abonnee duur de krant betaalden….daarop een nieuw abbo afgesloten; digitaal krant lezen en op vrijdag en zaterdag de krant met bijlage in de bus…
Dat hoopten wij tenminste,want de laatste 9 maanden is het DRAMATISCH… helemaal geen krant, of geen vrouw , ik heb al zo vaak gebeld met klachten dat ik 5 weken geleden van het abonnement af wilde,en dat mocht ook ,maar men hoopte en beloofde dat het nu echt aangepakt ging worden,en het zou goed komen..
ik ben overstag gegaan tot ik vandaag weeeeer geen bijlage in de bus heb…ik heb de telefoon gepakt en de klachtenlijn gebeld, maar nu word er een partij moeilijk gedaan nu ik mijn abbo echt op zeg.. ik ben wel zo vreselijk klaar met het bedrijf! ik mag wel iedere maand 29,95 betalen maar dat hun bezorging zoo nalatig is en al die tijd niet opgelost is, moet ik toestaan?!

Gewenste Oplossing:

Mijn abonnement moet per direct worden stopgezet, en niet pas op 9-01-2017 wat men dus volhoud. ik heb 26 jaar keurig mijn betalingen gedaan en dan word ik nu zo behandeld.. schandalig

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 juni 2016 om 14:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw, meneer van Eden,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft vanwege aanhoudende bezorgklachten uw abonnement op de krant te willen opzeggen.

Dit vinden wij erg spijtig om te horen.

Wij geven uw verzoek door aan de desbetreffende afdeling. Zij zullen binnen twee weken contact met u opnemen.

Nog een hele prettige dag gewenst.

Hartelijke groet,

MvS - De Telegraaf

Heeft op 04 juli 2016 om 11:25 geantwoord

Inmiddels is er weer geen bijlage bezorgd bij de krant dit weekend! ik heb weer met de telegraaf gebeld,en weer moet er een traject gestart worden...het is om moedeloos van te worden!! de telefoniste ziet wel dat er onderhand al een jaar alles fout gaat met de bezorging en dat er maarliefst 8 niet bezorgde kranten nog met het abbonnementsgeld verrekend moeten worden , maar mij als lang abbonnee kan ze niet helpen, alleen de vrouw nabezorgen zodat ik deze komend weekend! in de brievenbus kan verwachten... nouja als dan de nieuwe vrouw niet bezorgd wordt.. heb ik het tenminste nog van vorige week.......SCHANDALIG
Ik wil of nu eens rechtvaardig gecompenseerd worden door telegraaf en anders direct onze overeenkomst stoppen. ik ben wel klaar et iedere maand 29,95 betalen voor z on slechte bezorging

Alle klachten die gemeld zijn door jcve