Klacht: alles gaat mis

op 20 december 2017 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Ik ben nog niet eens bij jullie begonnen: geen mail met voorwaarden gekregen. Gechat, vreselijk brutaal behandeld en het duurde nog twee dagen. Vervolgens klopte de startdatum niet en nu kan ik mijn termijnbedrag weer niet wijzigen. Wat een zooitje!

Sneller contact en geen fouten meer!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 20 december 2017 om 11:51 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Zonde van deze slechte start, maar toch goed dat je ditaankaart. Ik heb je contract nogmaals toegemaild, hopelijk vind je daarin waar je naar op zoekt. Zo niet, dan vernemen we het graag van je.

In het chatgesprek heeft mijn collega je uitgelegd dat een termijnbedrag pas te wijzigen is wanneer de levering van start is gegaan. Mocht je dit als brutaal hebben ervaren, dan bieden we hier onze excuses voor aan. Dit was niet onze intentie.

De start van de levering staat gepland voor 13 januari 2018. Als je deze nog wenst te veranderen, dan horen we dat ook graag van je.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,
Denise, Oxxio Webcare

Heeft op 20 december 2017 om 11:54 geantwoord

Er wordt 1 x sorry gezegd. Door dezelfde medewerkers als waar 1 van je klachten over ging. Op alle andere punten wordt niet ingegaan. Slapste klachtoplossing die ik ooit heb gezien.

Alle klachten die gemeld zijn door geeeeeeeeeeeeeeen