Klacht: Allerhandebox

op 29 augustus 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede middag

Al enige tijd gebruiken wij drie keer in de week de allehandebox.
Dit bevalt ons uitstekend.
Nu is het zo dat de afgelopen drie keer dingen ontbreken en daarnaast er geen zegels bijgeleverd zijn.
Op zich misschien niet zo’n ramp maar wel vervelend.
Daarnaast is de box ook nog ineens duurder geworden.
En dit vinden wij qua maaltijden niet meer in verhouding met wat er inzit!

Gewenste Oplossing:

De prijs die er nu is is een goede qua vlees wat erbij geleverd wordt etc.
Zorg dat de box compleet is.
De verhoging is 8 % dit is niet in verhouding met wat er geleverd wordt.
Deze week zal waarschijnlijk onze laatste bestelling zijn.
Vriendelijke groeten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Theoket