Klacht: Alleen maar moeilijkheden bij Leenbakker…

op 17 december 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Onlangs een matras gekocht bij Leenbakker. Dit ging al moeizaam. In het filiaal door twee personeelsleden geholpen. Online bestellen bleek voordeliger. We hebben wel voor afhalen in het filiaal gekozen om de bezorgkosten te besparen. We hoorden maar niks over het afhalen van de matras. Er bleek een storing geweest te zijn waardoor we pas na 1,5 week onze bestelling af konden halen. We zouden een sms krijgen als de matras klaar stond in het filiaal. Dit is ook niet gebeurd.d Pas toen we zelf belden vertelde de medewerker dat de matras klaar stond.

Na een week zakte de zogenaamd stevige matras al in en lagen we in een kuil te slapen. Dit, bij het filiaal waar we de internetbestelling afgehaald hadden, aangegeven. Leenbakker adverteert met een makkelijk retourbeleid zolang je de bon maar hebt. Helaas bleek dit niet zo te zijn in de praktijk. Er moest een klacht van gemaakt worden, dit zou naar de klantenservice gaan en pas na goedkeuring van hun mag het filiaal de matras terug nemen.

Inmiddels zakt de matras elke nacht meer en meer in en liggen we beiden aan onze eigen kant in een kuil die nu bijna de onderkant raakt. We slapen elke nacht nog maar een paar uur en hebben rugklachten.

Het filiaal gaf na contact aan verder niks voor ons te kunnen doen nu. Het advies was de klantenservice bellen. Dit hebben we gedaan. Dit resulteerde in 4 dagen lang tientallen minuten lang in de wacht staan tijdens meerdere pogingen per dag. Uiteindelijk kwamen we op de 4e dag bellen na bijna 40 minuten in de wacht staan er door heen en werd aangegeven dat ze het druk hadden en gewoon maar moesten afwachten… Ik heb aangegeven dat we geen oog meer dicht doen en rugklachten hebben. Helaas bleef hun respons dat we maar gewoon moesten afwachten en respons zouden krijgen van het filiaal over onze klacht.

Als we de matras terug hebben kunnen brengen en ons geld terug hebben zodat we in een andere winkel een fatsoenlijke matras kunnen kopen. Hierna ziet Leenbakker ons nooit meer terug.

Alle klachten die gemeld zijn door JJTMBB