Klacht: Alleen maar gedoe

LeonMelisse op 20 september 2021 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Gisteren 19-9 getracht af te reizen naar Curacao. Bij het boeken hadden we parkeren bijgeboekt, op het laatste moment bleek dit parkeerterrein haast niet bereikbaar i.v.m. wegomlegging door gesloten tunnel. Omleiding was niet te vinden, ongeveer uur rondgereden toen we uiteindelijk de weg konden vinden. Had intussen nog het infonummer gebeld van de Corendon parking/ green parking / Quickparking(ja dit klopt echt , deze namen worden allemaal door elkaar gebruikt).Deze mijnheer had geen tijd om het uit te leggen. Wat moet je dan met zo een nummer?

Op de parking zelf was het lang zoeken naar een gaatje omdat het zo goed als vol stond, vervolgens reed de bus net weg. Volgens de boeking rijd er om het kwartier een bus. Beetje jammer dat het 3 kwartier duurde en we vervolgens nog eens in de file kwamen vanwege een open brug aldaar.

Op schiphol aangekomen wordt je dus niet afgezet voor de vertrekhallen maar op de bushalte. M.a.w. nog een heel eind lopen naar de vertrekhal 1/2. Daar aangekomen was nog iemand bezig met zijn koffer in de drop off, maar toch werden wij en andere mensen geweigerd i.v.m. te laat aanwezig. Er werd gezegd meld je maar bij de servicedesk van de KLM. Helaas kon zij ook niets voor ons betekenen omdat het een speciaal ticket betreft via Corendon., Toen terug naar huis wederom meer dan een 1/2 uur staan wachten op die Quickparking bus. Je kan echt veel beter kiezen voor langparkeren Schiphol, gaat veeel sneller.

Bij thuiskomst meteen Corendon gebeld waar je trouwens pak hem beet op zijn minst 3 kwartier in de wacht staat. Ook deze mevrouw zou er een dag later op terug komen. Vervolgens KLM gebeld ook daar een half uur in de wacht, daarna nog een half uur moeten wachten totdat de mevrouw van de KLM een antwoord had. Ik moest bellen met Corendon, dit dus op 20-9 gedaan. Ook hier weer nul op rekest, bel de KLM maar voor een nieuw retourticket. Ja u leest het goed de terug ticket wordt ook gewoon opgedoekt. Dat is no show beleid bij hun.. Vervolgens KLM getracht te bellen maar werd verbroken tot 2x toe met als melding het is druk. Als het alsnog zou lukken om een nieuw ticket te bemachtigen dan moeten we al de formulieren opnieuw invullen. Zoals PLF formulier , afspraak maken voor de 3e dag corona test op het eiland etc, etc, ook corona test hier doen, ook geen transfer meer naar het resort etc etc.

Corendon denken echt heel goed mee maar niet heus. Laatste keer dit , na ongeveer 10 reizen met hun is het nu klaar.

Zwaar teleurgesteld

geheel of gedeeltelijk geld terug.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LeonMelisse