Klacht: allebij ziek geworden en wil ook wat kwijt over het serveren

op 29 augustus 2016 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Afgelopen weekend in de Gelderse poort gegeten met de ING actie.
De keuze was klein en we zijn alle bij ziek geworden,we denken van de tiramisu.De locatie kwam ons vreemd over,op internet lijkt het in een mooi natuur gebied te liggen,maar we kwamen bedrogen uit.We hebben op het terras gegeten,het bestek,servetten en peper en zout werd op een bord neergezet,zonder placemat.Dit kwam niet goed over bij ons.De gastvrouw in de bediening zag er niet uit,ze had een te strakke jurk met blote witte benen en enkele tatoeages wat mijns inziens niet past ook al is het warm weer.
Maar ik wil ook wat positiefs vermelden,we kamen vrijdag van een paar dagen logeren in Fletcher hotel De-Eese bij Giethoorn en daarvan niets dan lof we hebben heerlijke dagen gehad daarom was dit een domper op onze vakantie.

Ik wil niet zelf uitmaken welke oplossing,maar voor mijn gevoel moest ik toch dit bericht sturen.Wij zijn geen zeurders maar ik vond dat er wel naar gekeken moet worden want je hebt toch je naam hoog te houden.
met vriendelijke groet

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Jeanne van der Heijden

10 maanden geleden - De zaak is naar tevredenheid opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door Jeanne van der Heijden