Klacht: Alle wazig……………………

op 20 juli 2017 over EYelove in de categorie Internetshops - Brillen en lenzen

Goedemiddag,

Bril opgehaald deze morgen, maar met deze bril is alle wazig. Ook na 2 uur dragen blijft alles wazig en auto rijden is al helemaal niet mogelijk.
Terug naar de winkel gegaan, maar deze mevrouw wil niets van mij verhaal horen en ratelt de policy op. Ze luistert niet eens en gaat helemaal niet in op mijn verhaal. quote: “ik moest het morgen vroeg nog maar eens opzetten. Ik kan u vertellen, ik ben 46 jaar oud en draag al vanaf mijn 10e jaar een bril, dus ervaring genoeg.

Op de website van eyelove staat geschreven (quote) “Mocht uw bril daarna nog niet goed zijn dan geven wij altijd een niet goed=geld terug garantie. Komt u dan binnen 30 dagen terug in de winkel.

U wilt kosten wat het kost mij overtuigen dat ik er aan moet wennen etc. etc., maar gelooft u mij, met deze bril is het onmogelijk om te focussen.

Ik wl natuurlijk er op VOORUIT gaan en niet 10 stappen achteruit.
Tijdens de aankoop heeft de verkoopster het ook niet duidelijk uitgelegd.
Voor veraf is niet te doen, er is geen focus en elke kijk is wazig.

Nu krijg ik het govoel bij u organistatie, dat u er alles aan wil doen om mij de bril door de strot te duwen
Nou daar pas ik voor en wil mijn geld terug.

P. Willems

Mijn aankoopbedrag van € 168,00 terug.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EYelove over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EYelove in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EYelove een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EYelove

Heeft op 21 juli 2017 om 10:31 geantwoord

Geachte heer Willems,

Wij hebben u geprobeerd te bellen wat helaas niet is gelukt.

Na aanleiding van uw klacht op klacht.nl sturen wij u volgende mail.
Wij vinden het vervelend om te vernemen dat uw bril niet fijn kijkt.

Zoals wij kunnen zien is dit voor u de eerste multifocale bril. Vaak is het zo dat mensen hier inderdaad aan moeten wennen, daar u de bril op een andere manier gebruikt dan een gewone leesbril.
Het is dus begrijpelijk dat de winkel aan heeft gegeven dat u aan de bril moet wennen.
Echter begrijpen wij dat het erg vervelend is dat u niet fijn kunt kijken met de bril.
Daarom hebben wij voor u een afspraak ingepland met de opticien op donderdag 03-08-2017 om 14:50.
U kunt uw klacht tijdens de afspraak bespreken met de opticien. Samen met u zal zij kijken voor een passende oplossing.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Klantenservice

Heeft op 21 juli 2017 om 16:56 geantwoord

Goedemiddag,

Mij verwijzen naar de opticien heeft geen enkel nut.
Bespaar u de moeite.

mvg,
Paul Willems

Bericht van EYelove

2 maanden geleden - Geachte heer Willems, Bedankt voor uw reactie. Wij hebben voor u een afspraak gemaakt bij onze opticien, zodat u met haar uw klacht kunt bespreken. U geeft aan uw aankoopbedrag retour te willen. Een retourbetaling loopt altijd via de opticien. U kunt dit tijdens uw afspraak met haar bespreken. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door ppawillems1