Klacht: Alle kruidvat filialen zijn vrijwel niet toegangelijk voor rolstoelgebruikers.

op 06 mei 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Elk kruidvat filiaal is zo volgebouwd dat een bezoek met een rolstoel bijna altijd uitdraaid op een drama. Ik heb al diverse malen via Twitter geklaagd en dan wordt er gezegd dat ze het filiaal erop aan zullen spreken. En als ik klaag bijde filialen krijg ik te horen dat ze de winkels zo in moeten delen van het hoofdkantoor en dat ze daar niet van mogen afwijken. Ondertussen veranderd er niets. Ik wordt er moedeloos van.

Dat de filialen goed toegankelijk worden en er geen obstakels meer in de paden staan.
TIP; Rij als directielid zelf eens in een rolstoel door een paar willekeurige filialen, dan zult u zien waar u tegenaan loopt.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Reactie van de melder van de klacht UtrechtseBert

10 maanden geleden - Ik krijg zojuist te horen dat Kruidvat mijn klacht op deze manier niet in behandeling wil nemen. Dit is dus de puurste vorm van minachting tegenover de mindervalide medemens. Uiteindelijk komt dit erop neer dat Kruidvat op geen enkele wijze deze klachten serieus neemt want ook via andere wegen geeft Kruidvat weinig gehoor hieraan. Sorry Kruidvat maar zo ga je niet om met de betalende klanten. Volgende keer als we met onze rolstoel door uw filiaal rijden kan het best eens voorkomen dat er per ongeluk iets breekt, dan nemen wij ook geen verantwoording voor deze schade.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door UtrechtseBert