Klacht: Alle facturen tot met aan april te hebben betaald en twee bedrijven die makaar tegenspreken na ons toe en wij de duppe hiervan zijn dus graag u hulp

op 17 mei 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Wij kregen een brief van bos incasso www.bosincasso.nl dat ze onbetaalde factuur maart april willen inne bij ons de opdrachtgever die bos incasso heeft ingeachakeld is tele2 wij hebben bosincasso evenals tele2 aangetoond dat wij de facturen maart april hebben betaald en factuur april zelfs 7,70 teveel betaald maar goed dus beide heb wij het hun aangwtoond wat beweerde niet betaald te Zijn wel betaald te hebben en aangetoond als ik tele2bel dat wij onterecht Ijn afgesloten vertelle Ij mij dat ze ons niet mogen aansluiten zolang bos incasso hin dus tele2 niet heeft bericht of aangetoond dat u wel heeft betaald oke en als ik bos incasso bel word mij verteld dat ze op 10 mei 2016 dit wel hebben aangetoond en overhandigd aan tele2 dus elke instantie sprekwn mekaar tegen en wij staan machteloos met afgesloten tv internet en huistelefoon en wij hebben ze nu in totaal meer per instantie dus 17 keer contact gehad met bos incasso en 16 keer contact gehad met tele2.nl beide telefonische en in de tien dagwn werd ons het zelfde smoesjes voor ons middels verteld de ene bos incasso verteld dat Ze de betalingsbewijzen wat wij hebben aangetoond en aan bos incasso hebben gemaild dus elke maand betalingen naar tele2 heeben gedaan die te hebben gemaild en bewezen wel betaald te hebben wij stuurs naar bos incasso verteld ons bos incasso dat zij dat kenbaar hebben gemaakt aan tele2 op 10 mei 2016 en twee maal zelfs ook op 11 mei omdat op elf mij tele2 mij verteld niks te hebben ontvangt van bos incasso en daardoor wij niet heraangesloten kunne worden dus egt allende en worden maar niet geholpen en als duppe achtergelaten wat zij beweerde niet betaald te Ijn hebben wij binne 24 uur twgendeel aangetoond en bewezen wel te hebben betaald aan beide instanties . En als ik hin bel dat we nu het zat zijn en tien dagen al zonder niks thuis zitten wn problemen daarsoor krijgen zegt tele2 niks te hebben ontvangen van bos incasso waardoor tele2 mij niet direct kan heraansluiten en als ik bos incasso bel vertellen hun ons dat ze dit op 10 en 11 mei wel tele2 hebben kenbaar gemaakt en bewezen en overhandigd dit tot grote frustratie en eenigste wat wij te horen krijgen is wachten en maar wachten meer dan dat kunne we niet doen volgens hun dit is totaal gekkewerk zij sprekwn mekaar tegen en wij zijn ten eerste onschuldig afgesloten onschuldig is er een incasso buro ingeachakeld en wij hebben de maanden die Ze beweerde niet te hebben betaald aangetoond direct bij dag 1 aangestoond en bewezen sit wel te hebben betaald en hun de betalingsbewijzen te hebben gemaild beide dus candaar deze klacht zou u ons hierbij kunne helpen alvast bedankt

anaf dag 1 tot nu dag 10 afgesloten te Ijn buiten ons fout wij hebben afgelopen elf maanden op de Zelde manier betaald en dezelfde omachrijvingen en nu allende meemaken en onschuldig giervoor opdraaien en gewoon moette wachten en zij beide mekaar tegenspreken al met al allende en wij hebben alles betaald aangetoond en bewezen maar helaas aprekwn zij mekaar tegen en eenigste wat wij volgens hun kunne doen is wachten en over week weer contact opnemen dit kan gewoon niet waar zijn wij horen direct bij aantoonbaar en bewezen betalingen wat zij dachten niet betaald te zijn direct binne 72 uur aangesloten volgens tele2 te worden maar dit duurt al tien dagen en bos incasso verteld dat ze ons betalingsbewijzen te hebben gestuurd en overlegd aan tele2 en tele2 ontkent dit en verteld ons niks te hebben ontvangen van bos incasso waardoor qij niet heraangealoten kunne worden is egt om gek van te worden En tevreden als we nu na alle onschuld direct worden heraangesloten op tv internet en bellen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willemsen....