Klacht: Alle elektrische onderdelen zijn vervangen binnen 5 maanden na aankoop

op 22 november 2016 over Batavus in de categorie Fietsmerken

Begon met vervangen van display en besturing, de fiets maakte continue knappende geluiden, trappers en ketting vervangen, maar bleef aanhouden. Toen laadde de accu niet meer op, nieuwe accu geplaatst. vervolgens zou het knappen veroorzaakt worden door de cassette maar bleek aan de motor te liggen, draad defect. Nu moet er een nieuwe motor in en eerst een reserve en volgende week de nieuwe. Er wordt door de fietsenzaak telkens een oplossing gevonden maar ik ben het helemaal beu telkens problemen te krijgen en wil voorstellen dat ik een compleet nieuwe fiets krijg of is dit op dit moment teveel gevraagd?

Als de fiets geen problemen meer geeft, nu kan ik er niet op vertrouwen, zelfs met nieuwe onderdelen.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Batavus

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Batavus in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Batavus een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Batavus

Heeft op 23 november 2016 om 15:41 geantwoord

Geachte heer Wigger,

Hartelijk dank voor uw bericht en uw keuze voor een E-bike van Batavus.
Vervelend om te horen dat er problemen zijn met de fiets.
Ook jammer dat het maar niet lukt om de problemen te verhelpen.
Wij willen graag kijken wat we voor u kunnen doen.
Om deze reden willen wij u vragen om ons het framenummer + dealernaam te sturen via info@batavus.com.

Graag vernemen wij van u!

Batavus B.V.
Consumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Ceder