Klacht: alle commerciele zenders zoals rtl 7,8 net 5 enz. geven storing op het beeld.blokken enz.

op 25 juli 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

verschillende zenders geven storing en blokken in beeld.
het aan en uitzetten van de modem en het kastje van de glasvezel geeft geen beter resultaat.
ned.1,2,3 zijn verder prima.

de klacht is deze afgelopen week ontstaan; gaane soedig een oplossing ?

als de blokken en de storingen zijn verholpen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

4 maanden geleden - Geachte B. Loose, Allereerst erg vervelend dat u al een week last ondervindt van deze storing. Er speelt op dit moment een centrale storing in dit gebied. Caiway en de netwerkbeheerder zijn druk bezig om dit zo spoedig mogelijk te herstellen. Er zijn afgelopen dagen al een aantal aanpassingen op het signaal gedaan, jammer genoeg zonder het gewenste resultaat. Natuurlijk blijven we bezig hiermee en wordt de centrale waar het signaal vandaan komt nu goed onder de loep genomen. Excuus voor het ongemak, Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet, Leroy Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

4 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Loose, Afgelopen vrijdag zijn er werkzaamheden en wijzigingen aan het netwerk geweest. Sindsdien hebben wij geen meldingen meer over deze storing ontvangen. Zou u willen aangeven of u nog problemen heeft ervaren afgelopen weekend? In afwachting van uw antwoord. Met vriendelijke groet, Alex Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht breda1949

4 maanden geleden - ALEX. MET DANK VOOR DE REACTIE. GEEN KLACHTEN MEER. SUPER. BOB LOOSE

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 31 juli 2017 om 15:17 geantwoord