Klacht: all inclusive formule te hoog gegrepen en kindvriendelijk niet van toepassing

op 23 mei 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb speciaal bij Corendon een reis uit gezocht die beloofde een hotel met all in en super kindvriendelijk zo genaamd 4KIDS. In hotel Luna Forte Da OURA bij Albufera. zie www.corendon.nl?4kids
1. je moet met je bagage een heuveltje op oversteken naar het Hotel, waar je tussen allemaal etende gasten die laverend met hun bordjes hun tafel hopen te bereiken in komt te staan om je in te schrijven bij de receptie.
2.Je bent moe het is 20.30uur en wilt gaan eten, propvol is de ruimte waar je kunt eten en er zijn kleine houten lage eetstoelen met een kleine vierkante tafel en ja hoera we kunnen er een bemachtigen. Je kan amper zitten en ruimte rondom de tafels is er niet. In de lobby staan zelfs tafels en stoelen vol met mensen.
Een here verschrikkelijk, dan het eten zo erg heb ik het nog nooit gehad. Geen variatie en koud onsmakelijk mijn vader zou zeggen: JULLIE ZITTEN IN EEN VREETSCHUUR !!!
Dat is zo.
3. Lekker op frissen en ja hoor ijs koud water komt eruit de douche.
4. De kamers zijn gedateerd en aan vernieuwing toe oud is het.
5. De volgende ochtend mooi weer en kijken voor het ontbijt en zwembad want de nichtjes willen zwemmen en van de waterglijbanen af.
Tot onze verbazing kun je bij het ontbijt kiezen tussen 1 soort worst en een soort kaas, honing of 2 jam en als je geluk hebt een croissant.
Verder is het ontbijt voor de Engelsen gemaakt terwijl er in het hotel (bijna )alleen maar Nederlanders waren.
Hup naar het zwembad(je), met doorgezakte zonnebedden geen glijbanen en eigenlijk niets van wat er in de omschrijving van Corendon staat klopt.
6. gewoon water voor op de kamer moet je kopen of mee smokkelen want je mag niets meenemen naar de kamer wordt ergens medegedeeld, All Inclusive geboekt dacht ik zo!!
7.Menigmaal functioneerde er 1 lift van de 2.
8. Van een ander CPO hotel kwamen vele mensen in dit Hotel eten, dit terwijl de faciliteiten dit niet aan kunnen en ook de keuken niet en kelners en wie dan ook.
9 Kofie -thee automaten daar waren er twee van en menigmaal functioneerde er een niet van.
Alles moest je uit kartonnen bekertjes drinken.
10. Al met al een slecht hotel waar ik veel voor heb betaald en moeten sparen. Nicht en nichtjes teleur gesteld er was niets te doen voor kinderen er was soms 1 ijsje per dag voor ze maar ook was er niets!

Op 30 Mei een klacht ingediend bij de reisleiding en aan gegeven hier weg te willen,laat in de middag kregen we een voorstel voor een ander Hotel, Albufera Sol, maar moest dan even Euro 115,00 betalen, zijn ze helemaal gek.
Mijn boeking bij Corendon heeft niet voldaan aan hun aanbod en voorzieningen.

We hebben vaak buiten de deur moeten eten omdat het echt vies was , beschimmeld brood was er ook.
Veel extra kosten gemaakt.

Ik ben tevreden wanneer Corendon daar zelf pols hoogte gaat nemen zodat ze zelf ook inzien dat mijn klacht over deze accommodatie hen doet inzien dat wij niet hebben gekregen waarvoor ik wel heb betaald.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jentina56@gmail.com