Klacht: All inclusieve formule

op 08 mei 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Geachte heer/mevr.,

Wij zijn afgelopen weekend terug gekomen van een vakantie van Cyprus.
Het hotel pretendeert een 4 sterren te zijn.
Wat het eten betreft is dit zeker niet het geval.
Na vele reizen die wij hebben genoten was dit zeker een van de slechtste op het gebied van het eten.
Wij kwamen op maandag om 23.45 uur en kregen van een opdien schaal droge broodjes en wat koffie.
Dit was dus ons eerste dag van de all inclusive!
Bij het ontbijt worden er geen eitjes gebakken er liggen hooguit wat blauw gekookte eieren en als er omelet was lag deze half lauw in een opwarm schotel.
Vers fruit was vooraf gesneden appel sinaasappel en aardbei met zoveel suiker dat het niet te eten was.
De variatie wat betreft het diner zeer summier.
Het was alom klachten.
Maar wat tot ons grootste verbazing wekte was ons laaste dag.
Vanaf het moment dat wij onze kamer sleutel moesten inleveren, was er geen all inclusive formule meer.
Bij navraag op de receptie gaven ze als antwoord dat dit aan onze maatschappij Corendon lag.
De vlucht was die dag al vertraagd en dat hield dus in dat wij van 12 uur geen drinken of eten meer konden krijgen via de formule maar alles moesten betalen.
Wij hebben meteen contact gezocht met 3 verschillende nummer.
Geen van deze nummers waren bereikbaar en er werd ook geen contact met ons opgenomen.
Toen we werden opgehaald hebben wij onze klacht neer gelegd bij Linda Buchanan en vroegen om een klachten formulier.
Zijn zei dat dit geen enkele verschil maakte er er niets mee werd gedaan.
Zij schreef op een brief dat wij onze klacht bij Martin de Boer of enne Marloes moesten neer leggen.
Dhr. de Boer was net 2 weken daarvoor ook hier geweest dus kende de situatie hier, was haar respons.
Dus als er verwezen word naar een klachten formulier zult u zeer zeker Linda er naar kunnen verstaan dat wij hier om hebben gevraagd.
Er waren namelijk meer gasten die dit wilden.
Dit houd dus in dat je voor 12 dagen betaald en er dus maar 10 dagen van gebruik kunt maken.
De vlucht vertrok ook nogmaals met vertraging op het vliegveld 3.30 te laat!
Ze wisten niet hoe snel ze de passagiers in het vliegtuig moesten plaatsen vanwege de grote vertraging.
Ook was de tussen lading in Antalya Turkeye niet voor passagiers, wat ze wel vermelden maar voor het inladen van vele dozen bloemen.
Daar hebben wij zeker 1.30 aan de grond gestaan.
Tevens hadden wij stoelen op de voorste rij geboekt en hiervoor ook betaald.
Naar bleek dat naast ons een man zat die hier niet voor had betaald.
Dat is toch niet eerlijk.
Wij hadden hiervoor toch een behoorlijk bedrag betaald en dat een ander hier zo van gebruik kan maken.
Hij had de stoel toegewezen gekregen met inchecken.
Een ding staat vast dat wij zeker niet weer naar dit hotel zullen gaan.
En wacht uw respons hier over af.
Heb er vertrouwen in dat u als zeer gerenommeerd bedrijf hier iets mee doet.

Astrid Ydema
George van Hurck

Als je een eerste dag geen gebruik kunt maken van de all inclusive formule dan is het toch meest normaal dat je de laatste dag hier gebruik van kunt maken, of dit compenseren in de prijs.
Terug betalen van de genoten consumpties en het diner.
Andere gasten in het vliegtuig in andere hotel accommodatie konden gewoon tot het einde van de dag hier wel gebruik van maken.
Ook vooruitbetaalde plaatsen retourneren als andere passagiers er niet voor hoeven te betalen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid IJdema